Єдина Країна! Єдина Країна!

Як стати партнером нашої компанії

Диверсифікуйте свій бізнес за рахунок реалізації програмних продуктів «1С»!
Станьте нашим партнером у своєму регіоні!

Чому вигідно продавати програми «1С»?
Тому що:

  • партнерська знижка на програмні продукти «1С» від 20% і вище;
  • відсутні стартові витрати;
  • це відомі, добре «розкручені» програми і продавати їх легко;
  • ці програми якісно виконані, забезпечені докладними описами для користувачів і оперативно підтримуються фірмою «1С», а це означає, що у Вас не буде проблем з клієнтами;
  • програми можна налаштувати «під клієнта», а, отже, отримувати додаткову плату за налаштування програм;
  • фірмою «1С» розроблені різні методичні матеріали з продажу та налаштування програм.

Чому вигідно купувати програми саме у нас?
Ми пропонуємо вам:

  • збільшення знижок в залежності від інтенсивності роботи;
  • оперативну доставку (1-2 дні) у ваш офіс в будь-якій точці України;
  • відсутність початкових витрат з отримання статусів і сертифікації фахівців;
  • послугу резервування товарів;
  • методичну допомогу і навчання ваших співробітників;
  • надійність, увага і допомога в розвитку бізнесу;
  • рекламну підтримку.

1. Визначення поняття «Партнер»

Для компанії «Бізнес-Архітектор» одним із найважливіших напрямків стратегії розвитку є побудова Партнерської мережі по всій території України. Нашою метою є створення всеукраїнської Партнерської мережі, що дозволить формувати загальний пул ресурсів для реалізації і виконання складних розгалужених проектів. Тому кожен Партнер для нас невід'ємна частина нашої команди, представник і особа нашої компанії в очах кінцевого Замовника.

Партнером може стати будь-яка юридична або фізична особа, яка підписала договір про співпрацю і бажає продавати програмне забезпечення та / або послуги, що поставляються компанією «Бізнес-Архітектор» за певну винагороду (комісійні), розмір якого встановлено цими правилами.

Основна перевага Партнера відсутність жорстких рамок і правил продажу товару, що диктуються компанією-виробником, свобода в просуванні товару, реклами, а також робота під своїм ім'ям/брендом.

У свою чергу компанія «Бізнес-Архітектор» гарантує безперебійну і своєчасну доставку програмних продуктів зручним для Партнера способом, надання консультаційної, сервісної та фінансової підтримки, надійність і передбачуваність.

2. Асортимент продукції

Компанія «Бізнес-Архітектор» реалізує:

  • програмне забезпечення фірми «1С» всіх версій конфігурацій;
  • інше ділове програмне забезпечення: операційні системи (Microsoft, Linux і ін), офісні програми (MS Office та ін.), антивіруси (Kaspersky, Avast, Kaspersky, Dr.Web, ESET NOD і ін), Adobe (Acrobat, Photoshop, Illustrator, Flash Player і ін.), програмні продукти ABBYY (Lingvo, FineReader та ін.), будь інше ділове програмне забезпечення під замовлення;
  • послуги з навчання, впровадження, супроводу програмних продуктів 1С та іншого ділового ПЗ;
  • послуги з сертифікації користувачів програмних продуктів «1С» 1С:Професіонал.
  • Ціни на продукцію (рекомендована ціна для кінцевого користувача) представлені в загальному прайсі компанії «Бізнес-Архітектор».

3. Обов'язки Партнера

Першим кроком на шляху до Партнерства є ознайомлення з правилами та Партнерської системою компанії «Бізнес-Архітектор». Після цього сторони підписують Партнерський договір.

всі Партнерів існують 3 правила, що завжди повинні виконуватися:

  • Замовлення продукції здійснюється ПІСЛЯ ОПЛАТИ РАХУНКУ.
  • Видача продукції ТІЛЬКИ ПРИ НАЯВНОСТІ В БУХГАЛТЕРІЇ ВСІХ ДАНИХ ДЛЯ ВИПИСКИ ВСІХ НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕНТІВ (копії Свідоцтва про реєстрацію, Свідоцтва платника ПДВ, обох сторін довіреності!!!). Документи надаються ПАРТНЕРОМ або КЛІЄНТОМ НА ПРОХАННЯ ПАРТНЕРА!!!
  • Видача комісійної винагороди по проданому товару/послуги проводиться ПІСЛЯ ЗАКРИТТЯ ВСІХ ДОКУМЕНТІВ (оригінал довіреності, підписані акти або видаткові накладні) і НАДАННЯ ПАРТНЕРОМ ДАНИХ кінцевого КОРИСТУВАЧА (найменування, телефон, адресу, контактну особу, дані для реєстрації продуктів).

4. Документи, що підтверджують Партнерство

Документом, що підтверджує факт Партнерства, є договір Партнерства. Кожен Партнер отримує сертифікат Партнера компанії «Бізнес-Архітектор».

5. Наша підтримка

Компанія «Бізнес-Архітектор» завжди готова запропонувати свою допомогу Партнеру надання клієнту якісного комплексу послуг.

Ми гарантуємо:

оперативну доставку (1-2 дні) у ваш офіс в будь-якій точці України;

відсутність початкових витрат з отримання статусів і сертифікації фахівців;

послугу резервування товарів;

методичну допомогу і навчання ваших співробітників;

надійність, увагу і допомогу в розвиток бізнесу;

лінію консультації по телефону для вас і ваших клієнтів;

рекламну підтримку;

збільшення знижок в залежності від інтенсивності роботи;

для Партнерів-франчайзі «1С» допомога при недостатній кількості сертифікованих фахівців та/або необхідних статусів для продажу повного комплекту продуктів лінійки «1С».

Спеціально для своїх Партнерів ми:

проводимо семінари, присвячені інформування партнерів про новини ІТ-ринку, виходах нових програмних продуктів, змін політики продажу та цінової політики постачальників;

виробляємо персональну e-mail-розсилку новин компанії, зміни цін, виходів нових продуктів, виходів нових релізів і оновлень для продуктів;

ведемо персональний облік продажу, документів, квот, бонусів-малусов, сприяємо зростанню Партнера.

6. Старт Партнерських відносин

Після ознайомлення з правилами і системою Партнерської мережі компанії «Бізнес-Архітектор», Партнер підписує договір.

На початковому етапі співробітництва компанія «Бізнес-Архітектор» максимально приділяє час новому Партнеру, надаючи допомогу і необхідну інформацію Партнеру, що сприяє підвищенню його рівня.

7. Реклама

Продукція, яку пропонує Партнерам компанія «Бізнес-Архітектор» це відомі брендові, добре «розкручені» товари.

Кожна компанія-виробник рекламує свою продукцію, що збільшує впізнаваність вендора. Продукція виконана якісно, забезпечена докладними описами для користувачів і оперативно підтримуються компанією «Бізнес-Архітектор» і компанією-виробником.

Компанія «Бізнес-Архітектор» проводить різноманітні рекламні кампанії, що, в свою чергу додатково піднімає впізнаваність продукції. На даний момент використовуються такі рекламні носії: розміщення в спеціалізованих провідних друкованих ЗМІ, розкрутка сайтів компанії, розміщення рекламних банерів на спеціалізованих сайтах, участь у заходах (виставки, семінари, форуми).

Для Партнерів можливий варіант спільного проведення рекламної кампанії (ЗМІ, семінари, виставки, банери та ін). Таке співробітництво обговорюється окремо і закріплюється договорами.

8. Доставка ПО

Придбане ЗА Партнер забирає з офісу компанії «Бізнес-Архітектор» самостійно у робочі дні (з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 18:00). Доставка ПО Києву/Україні за бажанням Партнера може здійснюватися кур'єрською службою.

Доставка здійснюється кур'єром з офісу компанії «Бізнес-Архітектор» в офіс Партнера (або кінцевого клієнта). На поточний момент ми користуємося послугами Кур'єрської служби доставки «Експрес-мейл».

9. Вирішення питань

Ми завжди йдемо назустріч нашим Партнерам та клієнтам, тому всі питання ми будемо намагатися вирішити по мірі можливості в усному режимі і підкріплювати письмовими угодами.

Звертаємо Вашу увагу на те, що Партнерська система це не догма і в разі виникнення питань, ми готові обговорювати їх у кожному конкретному випадку. Наше спільне завдання — отриманий дохід та задоволений клієнт.

Краще правильно оцінити свої сили, спільно продати, впровадити проект і отримати прибуток, ніж не отримати нічого.

І, нарешті, головне: МИ ЗАВЖДИ ЗМОЖЕМО ДОМОВИТИСЬ!

З питань укладання партнерських договорів звертайтеся за телефоном (044) 292-26-62 або електронною поштою partners@b-a.com.ua.

Купуйте програму 1С і отримуйте в подарунок

1. Повний пакет послуг до кожної програми:
  • Доставка в межах Києва і по всій Україні.
  • До 10 годин на установку і первинне налаштування програми.
  • Знижка 20% на курси в нашому Центрі Сертифікованого Навчання.
  • Налаштування системи здачі електронної звітності «1С:Звіт», яка дозволяє відправляти звітність підприємства контролюючі органи, при цьому користувач отримує квитанцію про доставку звіту і результати обробки документа.
  • Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) протягом 3 міс. — комплексна підтримка від фірми «1С», яка включає лінію консультацій, оновлення програми та інше.
  • Налаштування автоматичного оновлення програми через Інтернет.
  • Обробка для налаштування обміну між 1С і системами Клієнт-Банк. В комплект поставки входять два формату обміну (для двох банків) з системами Клієнт-Банк.
2. Спеціальні умови при переході з 1С 7.7 на 1С 8:
  • Знижка до 50% на вартість нової версії;
  • Обробка для перенесення даних з типової 1С 7.7 в 1С 8 вбудована в програму;
  • Програма «1С:Підприємство/Бухгалтерія 7.7» залишається у вас!
1С Бухгалтерія 8

Отзывы клиентов

Підпишетеся на найголовніші і свіжі новини бухгалтерського обліку і отримаєте якісне обслуговування 1С