Єдина Країна! Єдина Країна!
У нас можна:
Отримати консультацію
Замовити демонстрацію

1С:КЕРУЮЧИЙ



1C: Підприємство 8. Керуючий. Стандарт

«1C: Підприємство 8. Керуючий» — це спільне рішення компаній «1С» і «РУ-СІСТЕМС», яке автоматизує управлінський фінансовий облік. Програма створена для керівників і власників компаній, яким необхідно отримувати достовірну і повну інформацію про стан бізнесу.

В управлінському обліку «1С: Керуючий» фіксуються всі господарські операції і показуються керівнику організації дані, грунтуючись на яких можна приймати оптимальні управлінські рішення.

Отриману інформацію можна використовувати виключно всередині компанії і не передавати в державні органи контролю.

Ще одним важливим відзнакою управлінського обліку від регламентованого обліку є те, що правила по веденню управлінського обліку визначається самим підприємством.

Переглянути вибірковий прайс-лист по продуктам «Керуючий»

Опис функціональних можливостей

Налаштування параметрів обліку

  • Вибір валют обліку, параметри обліку товарно-матеріальних цінностей, облік доходів і витрат, статті руху грошей.
  • Гнучкість і зручність механізму налаштування прав доступу користувача до обліковій системі.
  • налаштовуються Права доступу у режимі користувача (не використовуючи конфігуратор).
  • Динамічна настройка інтерфейсу користувача відповідно до його прав доступу.

Облік грошових коштів

  • Ведення обліку готівкових, безготівкових і підзвітних грошових коштів як в гривнях, так і у валюті.
  • Можна створювати кілька кас для обліку готівкових грошей.
  • В одній касі ведеться облік операцій з різними валютами .
  • Облік переміщення грошей всередині підприємства.
  • Контроль грошових потоків компанії за статтями руху грошей.

Розрахунки з контрагентами

  • Перевірка стану взаєморозрахунків з покупцями і постачальниками на поточний період.
  • Оформлення операцій по взаємозаліках і списання боргів у розрахунках з покупцями і постачальниками.
  • Формування історії взаєморозрахунків по кожному контрагенту.

Розрахунки з персоналом

  • Оформлення операцій по нарахуванню і виплаті заробітної плати персоналу.
  • Відображення видачі грошей у підзвіт і контроль за їх витрачанням.
  • Контроль над поточним станом взаєморозрахунків з працівниками (підзвітними особами).
  • Ведення історії взаєморозрахунків по працівникам.

Облік товарно-матеріальних цінностей

  • Облік ТМЦ по підрозділах (філіях, складах, відповідальних особах).
  • Використання сумового або кількісно-сумового способу обліку ТМЦ.
  • Установка собівартості при списанні ТМЦ використовуючи метод ФІФО або за середньозваженою».
  • Можливість списання матеріалів на випуск продукції за нормативами.
  • Можливість включити в собівартість продукції витрат на зарплату робітників.
  • Складання звітів по випуску продукції, які відображають структуру її собівартості.

Облік майна

  • Проведення операцій придбання, списання, реалізації та переоцінки майна.
  • Нарахування амортизації майна на вибрану статтю витрат.

Облік цінних паперів

  • Облік надходження і реалізації цінних паперів.
  • Облік цінних паперів в сумовому або кількісному виразах.
  • Звітність за оборотами та хронології операцій з цінними паперами.

Регламентні операції

  • Переоцінка валютних залишків і боргів.
  • Різні схеми розподілу загальних (непрямих) витрат за видами (напрямами) діяльності.
  • Визначення фінансових результатів роботи організації.

Підсумкова звітність

  • Аналіз підсумків фінансової діяльності організації (прибуток або збиток) грунтуючись на обліку всіх доходів та витрат в компанії.
  • Аналіз фінансових підсумків роботи організації за напрямами діяльності.
  • Проведення аналізу показників (виручки, доходів, витрат, собівартості, інших прибутків і збитків), які використовуються, щоб визначити фінансові результати.
  • Ведення обліку виручки і доходів по кожному менеджеру для розрахунку агентської винагороди.
  • Облік витрат за статтями витрат.
  • Формування управлінського балансу, щоб забезпечити повний контроль за усіма активами і пасивами організації.
  • Аналіз балансу в динаміці, для оцінки показників балансу в часі.

Планування

  • Складання бюджетів по руху грошових коштів.
  • Складання бюджету за доходами і видатками.
  • Ведення платіжного календаря для оперативного управління грошовими потоками.
  • План-фактний аналіз доходів, витрат, руху грошових коштів.

Програмне забезпечення створене для керівників, які не завжди є фахівцями у фінансовій та економічній сфері IT. Головним завданням керівника є управлінням бізнесом, а не вникання в методологію ведення обліку. Відповідно, розробляючи програму, особливу увагу було спрямовано на створення зручних та зрозумілих форм для введення і надання інформації.

ПРАЙС-ЛИСТ по продуктам «Керуючий»

Ви також можете проглянути повний прайс-лист.

Назва Ціна, грн.